Spring naar content

Remarketing

Wil je jouw websitebezoekers terughalen en omzetten in loyale klanten? Wij helpen je met remarketing op Google Ads en social media om jouw doelgroep opnieuw te bereiken. Met remarketing zorgen we ervoor dat jouw advertenties worden getoond aan mensen die jouw website al eerder hebben bezocht. Zo blijf je top-of-mind en verhoog je de kans op resultaat.

Herman Koot

Neem contact op

Contact

Wat is remarketing?

Stel je voor, iemand bekijkt een product of dienst op jouw site, maar besluit nog niet direct tot actie over te gaan. Met remarketing brengen we jouw aanbod opnieuw onder de aandacht op een aansprekende manier. Zo vergroten we de kans dat ze terugkeren én de gewenste actie ondernemen. Remarketing helpt je om potentiële klanten te herinneren aan jouw aanbod en hen te verleiden om alsnog óf opnieuw tot actie over te gaan. Of ze nu een pagina hebben bekeken, een product in de winkelwagen hebben geplaatst of simpelweg informatie hebben gezocht, met remarketing benader je jouw websitebezoeker opnieuw.

Buro Koorts helpt jou om jouw doelen te behalen met behulp van remarketing. Dat doen we als onderdeel van ons abonnement Goed of Best, óf als onderdeel van een groeiprogramma. Wanneer we aan de slag gaan met remarketing, doorlopen we de volgende stappen.

 

Plannen

We beginnen met het opstellen van een plan. We bepalen allereerst welke bezoekerssegmenten we opnieuw willen benaderen én via welk kanaal we dat willen doen. Zijn dat mensen die bijvoorbeeld één specifieke pagina hebben bekeken, of juist mensen die de winkelwagen hebben verlaten zonder een aankoop te doen? En kiezen we voor Google Ads of juist Facebook, Instagram of LinkedIn? Hierbij maken we gebruik van het See-Think-Do-Care model, wat de klantreis van begin tot eind visualiseert. We richten ons hierbij op de Think- en Do-fase.

Doen

Vervolgens zetten we de remarketingcampagnes op in Google Ads, Facebook, Instagram of LinkedIn. We maken gebruik van dynamische advertenties die zijn afgestemd op het gedrag van jouw bezoekers. We maken beelden en teksten die aanspreken. Ons doel? Zorgen dat jouw bezoekers terugkeren én actie ondernemen.

Controleren

Na het lanceren van de campagnes monitoren we de resultaten nauwkeurig. We analyseren welke advertenties het beste werken en waar verbeteringen mogelijk zijn. Hiervoor gebruiken we tools zoals Google Analytics.

Optimaliseren

We blijven de campagnes continu optimaliseren. Dit doen we door onder andere A/B-testen en het aanpassen van targeting en de advertenties. Zo zorgen we ervoor dat jouw remarketingcampagnes steeds beter presteren en meer conversies opleveren.

Waarom remarketing?

Bij Buro Koorts geloven we in de kracht van remarketing om jouw bedrijf te laten groeien. Het is een manier om meer uit jouw bestaande bezoekers te halen. Door gericht te adverteren naar mensen die al interesse hebben getoond, verhoog je de kans op conversies door deze mensen nogmaals te benaderen. Remarketing helpt je om jouw marketingbudget efficiënter in te zetten en meer resultaat te behalen.

Start vandaag met remarketing

Kunnen wij jou helpen met remarketing? Neem dan contact met ons op.

Wij zijn Buro Koorts

Helpen, ontwikkelen, resultaat en enthousiasme. Dat zijn de kernwaarden die de rode draad vormen in alles wat wij doen. Bij Buro Koorts werken allround marketeers die jou écht helpen jouw doelen te bereiken. Wat ons uniek maakt? Dat is onze werkwijze. Je werkt samen met een collega als vast aanspreekpunt, die jou helpt met marketing in de breedte. Door te werken op basis van gedragsvoorkeuren, vullen we elkaar aan. Zo halen we het beste in elkaar naar boven.

Meer weten?

Herman Koot

Heb je een vraag?

App ons direct via WhatsApp!